dissabte, 7 de novembre del 2009

Ordinadors a les aules

Un dia , a distancia, totes les membres del grup de Gestió de la informació i TIC vam realitzar el índex d’un suposat treball on el tema era els Ordinadors a les aules.
A continuació mostro el que entre totes vam acordar:




íNDEX:





. Introducció

. Els portàtils a les aules

. Els pros i els contres



. L'opinió de l'alumnat


. L'opinió de les famílies


. L'opinió del professorat


. El reciclatge del professorat


. Exemples de centres pioners a Catalunya en l'ús de les TIC

. Conclusions

Això va ser una primera part d'un exercici pràctic que vam realitzar en petit grup "1 Crear i compartir un document de text". Per treballar el treball col.laboratiu amb el google docs.
El google docs ens permet fer treballs col.laboratius, és a dir, que ens permet treballar en grup però a distància. Es pot crear documents i tenir-los permanentment en la xarxa.
Tenim l'opció de crear documents i aquest ser privats, és a dir, només tenim accés nosaltres (administradors) o bé, compartir-ho amb altres persones (editors) o bé, deixar que altres persones els puguin veure però no editar. Però també els podrem fer públics mitjançant la publicació de la pàgina web. Aquest programa ens permet: presentacions, full de càlcul, formularis i documents escrits que és el que hem utilitzat en aquesta primera part de l' exercici.
Pensu que és una eina molt eficaç, ja que quan algun membre del grup que comparteix aquest document i modifica alguna cosa, automàticament als altres també se'ls modifica.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada